studs-bollen

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Alice - 22 maj 2011 14:23

Nu är alla serier jag tittat på slut och de startar inte förrän efter sommaren så här har ni mig igen. Jag tror inte jag varit inne på bloggen sedan den fjärde april och det är en hemskt lång tid, men jag gissar att det får vara slut på det nu!


Något som jag bara måste berätta om är gårdagen. Den var fullproppade med massor av roligheter. Först fick jag sova ut efter en jobbig vecka, sedan åkte Maja, Annelie och jag in till Lund för att sola i stadsparken med ett gäng härliga tjejer från Lomma/Bjärred. Det var supermysigt att ligga där i solen och smaska vindruvor och gifflar. På kvällen var det inplanerat att gå på min syssling Mikaels musikal men innan dess var jag och Majsanbajsan ute på bikiniuppdrag. Tyvärr lyckades vi inte hitta någon, eller jo en men den  var en stl för liten. Fast vi hittade ett par shorts och ett linne till mig (fast de ska nog bytas till en stl mindre...) och en söt liten klänning till Maja. En liten stunds musik-lyssnande på stortorget innan musikalen. Vi hittade min familj och bänkade oss på Stadsteatern för att titta på GREASE. Och inte blev vi besvikna heller, den var otroligt bra och alla såg så glada ut att man blev helt glad själv. Innan hemfärden åt vi lite mat och tog en tur om stortorget, där hittade vi de nya favoriterna The Luxe - ursnygga (a) och mega bra! Lite kärlek på dem helt klart!

Puss & Kram

Presentation

En liten tös på femton vintrar fick helt plötslig idén (eller jaaa, eftersom jag inte kunde vara sämre än Maja...) att det skulle vara skojsigt med en fin liten blogg. Så här har ni mig, jag bloggar om allt som far igenom mitt huvud och det är ju lite stö

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästboken ;)


Ovido - Quiz & Flashcards