studs-bollen

Alla inlägg under april 2011

Av Alice - 4 april 2011 22:22

Så där ja, nu sitter man här än en gång. Det var ett tag sedan. Menmen, det känns liksom inte så kul att skriva när typ två stycken läser.

Idag:

  • har solen lyst upp min dag (dock övergick det till regn...)
  • har jag lärt Malin dricka te
  • har jag lyckats utstå ett utvecklingssamtal (som inte var värst plågsamt, men får väl klaga lite ändå)
  • har jag nästan lyckats undvika att lägga något på mitt golv
  • Har jag läst ganska exakt 519 sidor 

Planen var egentligen att åka till stallet men det blev ett utvecklingssamtal istället, inte helt välkommet. Sedan tänkte jag ut och springa men så skulle vi äta och sedan hittade jag min bok och var tvungen att läsa ut den, och sedan var det mörkt och då kändes det inte helt lönt. Man vet ju inte vad som kan hända i mörker...

Presentation

En liten tös på femton vintrar fick helt plötslig idén (eller jaaa, eftersom jag inte kunde vara sämre än Maja...) att det skulle vara skojsigt med en fin liten blogg. Så här har ni mig, jag bloggar om allt som far igenom mitt huvud och det är ju lite stö

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästboken ;)


Ovido - Quiz & Flashcards