studs-bollen

Alla inlägg under december 2010

Av Alice - 25 december 2010 00:50

oj då, nu sitter man här igen... 

älskar mammas dator men nu ni har man fått en egen även om jag inte fick tillåtelse att öppna den ikväll ;) 

jag lyckades (kanske..?) redigera tillbaka det gröna så nu kmr lite bilder i repris.

               

Av Alice - 12 december 2010 00:38

kl är 00.36 om man tittar på min klocka vilket jag gör ;)

jag har precis tittat på ett trevligt program - räddningspatrullen (eller vilket som låter coolare rockface) handlar om en grupp frivilliga som räddar en massa människor i bergen... japp dem gillas!

innan dess har jag tittat på en annan film, fast den var obehaglig. speglade flera olika slags personligheter och det var nästan rysligt bra gjort. annars har min dag bestått av: steg upp, bakade chokladbollar, packade alla juliga grejor jag hittade sen bar det av till stallet. utklädning av hästarna och knytkalas.

Av Alice - 3 december 2010 21:14

vem kom egentligen på den braiga idéen att baka julgodis till typ massor av människor?

hoppas det inte var jag...

men vi hade faktiskt väldigt trevligt - skrattattacker på villes, mina och annelies fina sms, som vi skrattande försökte undvika att visa för maja, och vårt galna julgodisbak (kan man säga så?)

5 kg choklad, 2,4 kg nougat, 28 dl vispgrädde, 20 dl sirap, 920 formar och 40 dl corn flakes senare hade vi ett väldigt stökigt kök samt en massa fint godis :D

 

och sedan JULMARKNADEN! underbara, jätteroliga, älskade julmarknad. den man började räkna dagarna till redan i oktober ;) verkligen en av årets roligaste dagar! jag tvingar alla som kan att komma och hälsa på mig ♥

björnstorp gods

kl 10-16

lördag - söndag (4-5 dec)

 

Presentation

En liten tös på femton vintrar fick helt plötslig idén (eller jaaa, eftersom jag inte kunde vara sämre än Maja...) att det skulle vara skojsigt med en fin liten blogg. Så här har ni mig, jag bloggar om allt som far igenom mitt huvud och det är ju lite stö

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästboken ;)


Ovido - Quiz & Flashcards